سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی پرشین کالا

 

در این صفحه قوانین و مقررات مربوط به خرید ، مرجوع و نحوه تحویل کالا به خریدار به شکل کامل شرح داده شده است.

کلیه قوانین و مقررات وبسایت فروشگاهی پرشین کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و بر همین اساس کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مربوط به کاربران هستند.

تعریف کاربر یا مشتری

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پرشین کالا اقدام کند.

همچنین از آنجا که پرشین کالا یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک ، مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید محصول یا خدمات اقدام می‌کند.

قوانین خرید

  • قبل از هرگونه خرید ، چه از طریق سایت پرشین کالا و چه از طریق تماس تلفنی از نیاز خود به محصول مطمئن شوید تا در زمان و هزینه خود حداکثر صرفه جویی را داشته باشید.
  • در صورت خرید فاکتور شما تا ۴۸ساعت در روند کاری ما قرار دارد و در صورت تایین تکلیف نشدن ، خرید شما به صورت اتوماتیک از روند خارج و در صورت ثبت سفارش مجدد روند کاری از ابتدا آغاز می گردد.
  • ثبت سفارش کالا زمانی تکمیل میشود که کلیه کارهای فروش ، اعم از سفارش ، تکمیل مشخصات خریدار و واریز وجه فاکتور انجام شده باشد.
  • کاربر یا خریدار هزینه فاکتور خود را فقط از طریق درگاه پرداخت بانکی پرداخت می نماید.

ثبت ، پردازش و ارسال سفارش

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. پرشین کالا به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
  •  کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت پرشین کالا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق ارسال پیامک کد سفارش  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. پرشین کالا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در پرشین کالا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای پرشین کالا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالا به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

  •  در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی محصول یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

  • پرشین کالا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای پرشین کالا محفوظ است.

  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی محصولات موجود در سایت پرشین کالا ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای پرشین کالا محفوظ است. پرشین کالا در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت پرشین کالا می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

  • کاربران باید هنگام سفارش محصولات مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، پرشین کالا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت محصول باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

  • با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص X صادر شده، به نام شخص Y وجود نخواهد داشت.
  • همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
  • امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری و وانت بار ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال و خارج از شهر تهران است ، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق درگاه پرداخت داخل سایت تسویه شود.

  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

  • لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی محصولات روبرو نشوند.

خسارت در هنگام تحویل

  • پرشین کالا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و پرشین کالا تنها در صورت تایید ایراد خسارت به کالا توسط شرکت حمل و نقل و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  • آسیب‏‌ های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت پس از تحویل سفارش به پرشین کالا از طریق تماس تلفنی اطلاع داده شود .

شرایط ارسال پرسش و پاسخ

  • بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و قوانین نگارش هم در آن رعایت شده باشد.
    به‌هیچ‌وجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد «قیمت» سوال نفرمایید.
    از پرسش و پاسخ درباره‌ی آدرس سایر فروشگاه‌های فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.
    از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.
    توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با محصول باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش از طریق چت آنلاین و یا فرم صفحه “تماس با ما” سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
    برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به pershiankala.mail@gmail.com ایمیل ارسال نمایید .
  • محتوا

پرشین کالا نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است پرشین کالا تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط پرشین کالا دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

فروشگاه اینترنتی پرشین کالا هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت پرشین کالا تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در پرشین کالا مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای محصولات در پرشین کالا قیمت‏‌های لیست قیمت خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر محصولات بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، پرشین کالا نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، پرشین کالا موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که محصولی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

طرح تشویقی،پیشنهاد شگفت انگیز

طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‏‌تر نسبت به فروش‌‏های ویژه درج می‏‌شود که این محصولات تنها برای ساعت‏‌هایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی محصول زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت محصول به ناموجود تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که محصولی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال می‏‌شود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، پرشین کالا تعهدی در قبال سفارش‌‏های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌‏های لازم انجام می‏‌شود. هرینه ارسال سفارش برای بخش شگفت انگیز به ازای هر کالا به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته می‏‌شود و امکان تغییر ندارد.

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، پرشین کالا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

پرشین کالا خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...
X

اطلاعیه

این سایت هیچگونه قرعه کشی ندارد!!!

لطفا جهت پرداخت مبلغ سفارشات خود از طریق درگاههای بانکی داخل سایت

و یا با هماهنگی از طریق تلفنهای درج شده در این سایت اقدام نمایید.

با سپاس

باز کردن پنجره چت
کمک لازم دارید؟
سلام
میتونم کمکتون کنم؟